Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Bilder på smörgåsbakelserna

Publicerad 2012-10-22 20:30:00 i MatildaNakev,

Lovade ju egentligen bilder på dem små smörgåsbakelserna igår men när jag kom till pappa och väl hade tid så var jag så arg och irriterad så jag hade ingen lust med det men här kommer några få bilder.
 
Här var kvällen innan då vi förberedde dem, då de helst ska stå i kylskåp över natten.
 
Skina och ost smak
 
Vi provade en helt ny variant, Kyckling och feta ost.
 
Den klassiska med Lax och räkor.
 
Lax och räkor.
 
De tog som sagt typ 2 timmar att dekorera alla. Satt och spritsade ut varenda liten topp på alla och det tog sin lilla tid kan jag tala om. Men jag älskar att hålla på med sånt här. Jätteroligt verkligen!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela