Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

8 Oktober

Publicerad 2012-10-08 18:28:09 i MatildaNakev,

Hejsan!!

Längesen jag skrv nu, hela två dagar sen. Har hänt lite saker sen sist.
Jag åkte ju med Malin till Bålsta, vi kom dit vid kvart i sex och mötte då upp Vallen och Dennis och gick hem till Dennis. Där umgicks vi och pratade och lyssnade på musik innan vi gick ut en stund för att sedan hem till dennis och umgås igen, de va väl de vi gjorde umgick! En trevligkväll som avslutades med att jag sov kvar hos Malin och vi åg och prata i en timm innan vi kunda somna vid tre tiden haha!

Igår så åkte jag ner på stan vid elva, var en aning död haha, för att möta upp Mathilda och gå på stan. Vi pratade mycket och shoppade en del också. Fick med mig två tröjor hem och örhängen+ lite hårsaker. Hon fick också med sig lite saker.

Idag har det inte hänt så mycket, har precis ätit middag. Var ju även skola precis som vanligt.

Men vi hörs senare!

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela