Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

4 oktober

Publicerad 2012-10-04 22:30:16 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Heregud idag har de ekat tomt här inne. Men har inte haft så mycket att skriva. Var i skolan som vanligt. Vi slutade vida halv fyra så tog fem över fyra bussen hem. Var då hemma vid typ kvart i fem och när jag kommer in ringer Malin och säger att hon är utlåst. Så hon kom hit och jag åt middag medan hon umgicks med Vincent, haha Vincent har hittat en ny favorti. De gulligaste är att han kallar henne för "min flicka" så söt! Han skulle sitta i knä och jag eller mamma fick helst inte gå in eller vara i samma rum som dem.
 
Sen följde jag med Malin en snabbis till henne vid typ sex för att plugga. Men hon skulle laga middag först så satt och gjorde hennes sällskap sen vid typ kvart över sju pluggade vi och Malin hjälpte mig att förstå lite saker som jag inte förstod riktigt. Vi har nämligen ett "prov" imorgon. Eller ja vi får inte betyg på det, det är mest för våran skull eftersom ämnet är nytt så hon vill visa oss hur man ska tänka när man ska läsa på saker till prov i det här ämnet så vi har ett "miniprov" imorgon. Men jag gick hem redan vid åtta, hade så ont i huvudet.
Hemma har jag bara pratat i telefon med Mathilda, skulle prata en snabbis men bled ev timme ahah men de är typ en snabbis för oss. Sen har jag även pluggat lite mer. Men nu känner jag att jag inte orkar mer. Kan typ allt tror jag + att man får ju inget betyg så känns lite onödigt.
 
Nej nu kallar sängen, de bästa är ju att det är fredag och det innebär inte bara HELG utan även LÅNG sovmorgon fram till 20 i elva!
 
Sov gott!!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela