Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

20 Oktober

Publicerad 2012-10-20 08:38:55 i MatildaNakev,

Vaknade för kanske 10 min sen, tänkte först försöka somna om men bestämde mig för att inte göra det ändå. Vill inte sova för länge eftersom jag måste hinna städa och hjälpa mamma med saker till klockan ett. Det är nämligen då vårt öppet husbörjar, gäster kommer komma och gå som dem vill mellan ett och åtta.
 
Men jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen ett tag iaf, så nu ligger jag med datan på magen och ska bara skriva klart detta inlägg innan jag ska spela Bubbel Witch Saga på Facebook. Haha beroende!
 
Får se hur mycket jag kan blogga idag men några inlägg ska jag iaf få upp!
 
Ha en bra lördag!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela