Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

20 Dagars lista

Publicerad 2012-10-09 22:20:00 i MatildaNakev,

♥ Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
♥ Dag 2 – Om tio år
♥ Dag 3 – En bild på mig själv för ett år sen.
♥ Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
♥ Dag 5 – Innehållet i min väska.
♥ Dag 6 – Min favorit årstid och varför.
♥ Dag 7 - En bild som gör dig glad
♥ Dag 8 – En bild på det jag köpte senast.
♥ Dag 9 –  Något jag är beroende av att använda varje dag
♥ Dag 10 – Någon i min släkt
♥ Dag 11 – Vad jag åt idag.
♥ Dag 12 – Typ av killar jag faller för.
♥ Dag 13 – Favorit låtar just nu
♥ Dag 14 – 3 saker jag irriterar mig på/stör dig på
♥ Dag 15 –En bild på vad jag hade på mig idag.
♥ Dag 16 – Bild på mig och min bästa vän.
♥ Dag 17 – Mina rädslor
♥ Dag 18 –Min favorit högtid och varför
♥ Dag 19 – Mitt favoritprogram och varför.
♥ Dag 20 – Det här upprör mig.
 
// Matilda Nakev
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela