Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18 Oktober

Publicerad 2012-10-18 21:16:52 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Har inte haft något intressat att skriva sen jag kom hem så därför det varit dålig uppdatering. Efter skolan träffade jag som sagt min morbror och vi kollade först runt lite i butiker innan vi satte oss på Wayne´s och där tog jag en smoothie och han en kladdkaka. Efter nån hlvtimme på fiket skildes vi åt och jag handlade lite inne på hemköp åt mamma innna jag gick och hämtade ut våra biobiljetter till Twilight Breaking dawn part 2 som är om cirka en månad. Längtar!
 
Hemma har jag inte gjort mycket. Kom hem vid sex tiden och åt då middag, sen har jag bara legat i sängen och kollat på datan och pratat med kompisar.
 
Ska faktiskt ta bort sminket nu och lägga mig och sova. Min sömn har varit jättedålig de senaste veckorna och jag känner mig inte alls så bra i kroppen eller i huvudet. Måste hitta bättre rutiner tror jag.
 
Men vi hörs imorgon!
 
Dag grejen är tidsinställd så den kommer upp vid halv elva när jag förhoppningsvis sussar sött!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela