Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

11 Oktober

Publicerad 2012-10-11 16:38:21 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Kom hem för inte alls längesen och har precis ätit upp mitt mellanmål. Macka och ett glas juice blev det, som vanligt haha.
Har även varit snäll och hjälpt mamma att tömma diskmaskinen så hon blir glad när hon kommer hem. Tinar köttfärs i mikron är något jag också håller på att göra just nu. Mamma messade o frågade om jag kunde göra det o såklart hjälper jag till med det.
 
Ska sätta mig i soffan framför tv:en en stund innan jag ska skriva dag 4!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela