Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

10 Oktober

Publicerad 2012-10-10 09:29:12 i MatildaNakev,

Vaknade för en timme sen och nu har jag precis ätit frukost och sitter och myser med lille Vincent i knät och tar bilder i webcameran på datan. Sminket är på och jag ska bara borsta tänderna och byta tröja innan jag om ett tag ska bege mit mot bussen för att ta den in till stan. Ska iväg på en sak och sen ska jag även träffa Mahilda på stan en stund.
När jag kommer hem igen är de plugg som gäller. Kul, ellr inte!
 
 
 
//Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela