Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

1 oktober

Publicerad 2012-10-01 17:17:00 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Sitter just nu hemma i soffan och ska nog göra det ett tag till innan jag ska ta tag i mitt liv haha.
Kom hem för 45 min ungefär, för jag och pappa var ute och övningskörde lite och hämtade Johannes och Michael på hemvägen så det tog lite längre tid.
Skola idag som vanligt var helt okej, inget speciellt hände, förutom att vi akortade hela våran idé till vårat företag men vi kom även på en ny så det känns bra :)
 
Idag är det första oktober och det känns så sjukt konstigt för det känns som det var igår det var vår och nu sitter man här med regn och tråk väder. Det här året har gott så fort hittills, hoppas resten av året går lika fort!
 
Nu ska jag kolla lite på tv, bloggar mer sen!
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela