Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Paus

Publicerad 2012-11-12 22:43:41 i MatildaNakev,

Hej!
Har inte bloggat sen i onsdags... som mathilda skrev i lördags så var det mycket i skolan och sen hände det saker på annat håll som har gjort att jag inte bloggat. Idag har jag suttit och tänkt en massa angående bloggen. Velat fram och tillbaks. Men tillslut så bestämde jag mig, jag kommer ta en bloggpaus. Just nu är det alldeles för mycket i mitt liv. Saker som jag inte vill blogga om, inte än iaf. Kanske sen. Just nu tar det upp en stor del av mitt liv så jag kommer inte kunna blogga normalt och få ihop inlägg utan att behöva skriva om det typ och det vill jag inte.
Vet inte hur länge jag lir bort, så länge jag känner att jag behöver. Men jag vet att jag kommer att börja blogga igen. Jag älskar att blogga. Det gör lite ont i mig att jag inte kommer att blogga en tid framåt. Men samtidigt känns det som rätt beslut jag tagit.
 
Inna jag tar min bloggpaus så skulle jag vilja skriva några rader om min älskade vän Mathilda.Det är inte meningen att alla ska förstå så ni som inte förstår kan bara hoppa över att läsa det.
 
Tack finaste du! Om inte du hade funnits där för mig och hjälpt mig den här gången vet jag inte hur det hade gått. Om inte du hade följt med mig så hade det blivit värre. Det är tack vare dig som det inte gick så långt som det kunde ha gjort och det är jag glad för att det inte gjorde.Tack vare dig och att du följde med kunde man få "stopp" på det relativt snabbt. Du finns alltid där och hjälper alltid en när man behöver det. Jag älskar dig mer än något annat. Du är min ängel♥
 
Vi hörs nåndag i längre fram. 
Ha det så bra så länge!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-11-14 19:34:42

Det behöver du inte tacka för! Kommer alltid finnas för dig och det vet du! <3 Kommer alltid hjälpa dig vad det än är <3 Älskar dig min fina! <3 Puss :*

Svar: Jag vet att du säger att jag inte måste tacka men jag känner att jag måste det. För det betyder så mycket att du hjäpte/ hjälper mig! <3 Jag vet att du alltid kommer finnas där och det kommer jag för dig med! <3 älskar dig, puss :* <3
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela