Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Idag händer det!

Publicerad 2012-11-01 12:50:58 i MatildaNakev,

Sitter just nu i min ensamhet i köket och äter lunch. Pasta och köttfärssås stod på menyn idag. Pappa är iväg på nån sak och anton är uppe och städar.
 
Idag är dagen jag och Mathilda väntat på länge kommit! Efter att jag ätit upp ska jag upp på rummet, spela hög musik och packa! Japp idag "flyttar" jag hem till Mathilda. Hennes mamma åker på semester imorgon så jag och Mathilda ska bo själva i hennes lägenhet i 10 dagar! Åhh om vi längtat! Kommer bli så bra och så mysigt att bara vara med varandra varje kväll och dag för den delen! Vi bodde själva i lägenheten en vecka förra sommaren så vi vet att det funkar och vi hade sjukt roligt då och jag tippar på att vi kommer få det ännu roligare denna gång!
 
Vet inte riktigt när jag ska dit än, beror lite på när pappa har tid att skjutsa dit mig. Kan ju inte åka med all packning på buss och tåg eftersom de är en hel del packning som ska med!
 
Ska äta upp nu och sen packa!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela