Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Trött!

Publicerad 2012-03-22 21:22:56 i MatildaNakev,

Hejsan!!

Hade ingen lust att blogga när jag kom hem pga lite personliga saker som jag inte behöver ta upp här.
Kom väl hem runt sex tiden och då gjorde jag inget speciellt. Busade lite med lille vincent ett tag, haha han är så söt min lilla prins!

Till middag blev det lax och potatis, gott. Efter middag läste jag lite på historian och sen kollade jag på gårdagens avsnitt av big brother. Har ju som sagt fastnat för det och när avsnittet var klart kollade jag på en massa klipp som jag hållt på att kolla på ända tills nu då jag bestämde mig för att först skriva här o sen ska jag tvätta bort smink och sånt och sen SOVA!
Känner att jag verkligen behöver det just nu.

Men vi hörs imorgon!
Imorgon ska jag även följa med mathilda hemma och spendera kvällen och natten där, mysigt!!



// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela