Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Torsdag

Publicerad 2012-03-22 19:48:06 i MathildaOhlsson,

Hej!!
Vi fick ju som sagt sluta tidigare i dag som Matilda skrev :) Kom hem vid tjugo i fyra ungefär och då fikade jag lite med mamma och kollade lite på tv. Sen vid kvart i sex cyklade jag i väg till skolan och skulle ha träning men kul att det var några barn som kom då ?! nej inte precis så satt där och väntade i en halv timme ungefär för ibland har dem kommit vid halv.. Men fick sällskap en stund så jag överlevde :) kom hem tjugo i sju ungefär och då fick jag pannkakor som Mikke hade fixat till jag kom hem.
Nu sitter jag här och chattar lite med Matilda och har läst lite Historia ska fortsätta med det nu så vi hörs i mrn!
fortfarande mammas dator så inga bilder idag heller haha ;)
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela