Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tillbaks! :D

Publicerad 2012-03-13 12:58:42 i MatildaNakev,

Hej! Jag vet att det var JÄTTELÄNGE sen jag bloggade. Men det har varit mycket, vilket det fortfarande är men saknar bloggandet faktiskt. Så efter mycket tänkande på om jag ska blogga eller inte har jag kommit fram till att jag kommer fortsätta blogga. Men som jag skrev är det väldigt mycket just nu så jag kommer bara blogga då jag orkar och vill så ibland kan det bli några dagars uppehåll. Men det får ni stå ut med.

Tänker inte skriva något om tiden då jag inte bloggat, tycker det är för privat och inte behövs läggas upp här. Bra då glömmer vi det.

Just nu sitter jag i skolan och har spanska. Vi håller på med grupparbete. Jag jobbar med mathilda men inte just nu då hon tyvärr är hemma och har migrän :( Krya på dig bästavän!!!♥

Vi slutar 13.35 alltså efter den här lektionen så det är bara unefär 35 min kvar på skoldagen för idag, skönt!
Sen ska jag bara åka hem och inte göra så mycket. Ska nog läsa lite i boken jag läser i på svenskan. Vi ska nämligen göra en bokanalys och författarporträtt, me det ska inte vara inne förens om några veckor men det känns skönt att börja redan nu.
Sen har jag även samlat ihop en massa papper från skåpet som bara låg där huller om buller. Så tänkte att jag skulle sortera upp allt hemma sen så ämnene hamnar försig och inte blandas. Det jag inte behöver i skolan längre ska jag även sätta in i pärmar. Känner att det är dax att få ordning och reda på alla skolpapper och uppgifter!

Nej vi hörs senare ikväll!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela