Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tillbaka

Publicerad 2012-03-10 17:26:57 i MathildaOhlsson,

Hej!


Det  var väldigt länge sen jag skrev här men har inte haft tid/ork. Det har varit väldigt mycket i skolan också så har inte haft så mycket att blogga om men ska ta tat i det igen ;) I dag så har jag varit hemma och avnjutit det fina och varma vår vädret på terrasen :) Nu sitter jag med våra två katter i soffan och ska alldeles strax gå och sminka mig lite och byta om, för ska till Matilda med halv sju tåget och kolla på mello(melodifestivalen) med Matilda :) Nu ska jag sätta lite fart farfar hämtar mig om 40 min typ :)


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela