Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

slappdag

Publicerad 2012-03-11 18:12:21 i MathildaOhlsson,

Hej!


Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid nio och sen vid halv ett gick jag till farmor och farfar och åt lunch där. När jag kom hem så tränade jag lite här hemma och så jag tvättat lite kläder och så. Har precis kommit ut ur duschen och ska snart äta middag och packa kläder och saker jag ska ha med till mammam. Sen när jag kommer dit så ska jag försöka få mamma att klippa mitt hår det behövs kan jag säga ;) Ska även fixa min naglar. Bloggningen kan bli lite dålig när jag är hos mamma eftersom vi inte har trådlöst internet utan vi måste dela på ett ;)


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela