Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Onsdags kväll

Publicerad 2012-03-21 19:47:33 i MathildaOhlsson,

Hej,
Var ett tag sen jag bloggade men är som sagt hos mamma den här veckan och förra och då delar vi på ett internet mobilt bredband. Men nu sitter jag hemma hos mamma själv och har precis letat fram lite bilder till vårat grupparbete.
Kom hem från Matilda vid tip över fem och då åt jag lite mat och pratade lite med mamma och morfar som var här när jag kom hem. Vid kvart i sex så tog jag och mötte upp Alexandra och vi cyklade till träningen sista onsdagen idag, och sen så ska vi ha på torsdagar istället så vi får lite fler barn. Kom hen sen strax efter sju eller något sånt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa lite i min engelska bok.
ska bli mycket bättre på att lägga in bilder men sitter vid mammas data så har inga bilder ;)
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela