Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Myys

Publicerad 2012-03-16 17:58:29 i MatildaNakev,

Har precis ätit middag, det blev spagetti med köttfärssås. Ska snart packa ihop väskan för om en timme tar jag tåget till mathilda. Vi ska bara ha myskväll och kolla på one tree Hill o det kommer nog bli en hel del prat o skratt oxå som alltid haha. Ni ska veta hur galet kul jag har med den tjejen! Haha vi pratar typ heela tiden och spekulerar kring allt, haha ni ska höra när våra spekulationer drar iväg o blir helt orimmliga! Vi har exakt likadan humor, vår egen humor som inte så många förstår sig på, haha kanske bra det då det kanske skulle bli lite för mycket då. Det jag ville säga egentligen var det att det kommer bli en super mysig bästis kväll, o jag ser i fram emot det :) Vi slutade tre idag o jag var nere på stan till halv fem innan jag åkte hem, hemma har jag som sagt bara ätit o nu ska jag packa väskan :) Hörs senare ikväll //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela