Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

kidnappad

Publicerad 2012-03-24 13:30:08 i MatildaNakev,

Kom hem runt kvart i tolv idag. Då stod mamma och baka bullar så jag hjälpte henne med det. Vi ska nämligen ha födelsedagsfirande av peter och hans bror idag så det är full rulle här hemma. Gjorde även båda tårtorna för hade inget annat för mig. Eller okej jag smetade på marsàn kräm och sylt o sen får mamma dekorera dem :P

Gästerna kommer vid två, alltså om en halvtimme typ och jag ska snart klä på mig lite andr kläder. Så fort jag kom hem bytte jag till myskläder så måste nog ta på mig något annat innan gästerna kommer.


Såg precis på Bigbrother.se att Annicka blev kidnappad av de danska vikingarna som invadera huset igår och är nu i danska big brother huset... Varför? Varför just Annica?? Min favorti... hoppas hon är tillbaks snart. Hon kan väl inte stanna där hela tiden? Man kan som sagt aldrig vara säker på vad som händer i Big brother huset...

Nu ska jag klä på mig, sen efter "kalaset" så ska jag och mormor åka till gränby o kolla lite, behöver nya toppar. Sen ska jag även följa med henne hem och äta middag hemma hos mormor och morfar. Övningsköra ska jag också hinna med att göra lite!Var så längesen sist, mer än två månader sen.

Hörs!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela