Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Gårdagen

Publicerad 2012-03-25 12:19:48 i MathildaOhlsson,

Hej!
Igår så åkte Matilda hem med 11.23 tåget och då åkte vi ut till Mikke i Alunda, För mamma skulle klippa hans äppelträd och färga mitt hår.
Medans jag väntade på att mamma skulle klippa klart träden så började jag lite på hemprovet i sammen eller jag läste boken och så.
Efter vi färgat mitt hår så åkte vi och handlade lite godis och så till kvällen :)
Fick även övningsköra igår och sista jag körde var i november typ så det var ju ett tag sen, men det gick väldigt bra om jag får säga det själv :)
Nej nu ska jag börja på mitt hemprov och förhoppningsvis bli klar med det ;)
Satt ute i det sköna vädret och läste sammen :)
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela