Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Det är jag värd

Publicerad 2012-03-13 15:29:11 i MatildaNakev,

Bella var snäll att göra mig sällskap en stund efter skolan innan jag skulle träffa mamma på stan. Vi tog bussen hem tillsammans och vi kom väl hem för ungefär en halvtimme sen. Nu sitter jagoch dricker te och kollar på ett avsnitt av one tree Hill. Började även på säsong sju nu så det är inte mycket vi har kvar att se... Nej nu ska jag ta det lugnt en stund o kolla på två avsnitt innan jag tar tag i att sortera papper... // matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela