Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

28/3

Publicerad 2012-03-28 20:37:22 i MathildaOhlsson,

Hej,

Kom hem från skolan vid tjugo i tre med världens huvudvärk, så la mig och sov till sex ungefär och sen så kollade jag på ett oth avsnitt och sen så var det dags för middag. Efter middagen så la jag mig en stund till, och nu verkar det ha hjälpt lite iallafall :) SKulle egentligen behöva läsa min engelska bok men eftersom min huvudvärk inte vill ge med sig så är det ganska svårt att sätta igång att läsa.. Men ska ge mig på den nu. I mrn är det sovmorgon igen så ska försöka sova ut inatt :) Men vi hörs i mrn !

Eftersom jag inte gjort något bara legat i sängen så bjuder jag inte på några bilder ;)


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela