Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

20/3

Publicerad 2012-03-20 09:35:59 i MatildaNakev,

Sitter nu på sam lektionen som slutar om typ 20 min och efter det är det matte prov. Det är prov på geometri som jag verkligen suger på så det kommr nog inte gå så jättebra...

I går var det match klockan sju. Det var den första kvartsfinalen mot linköping. Storvreta vann med 9-5 men dem låg risigt till typ hela matchen, det var på slutet som dem sprang iväg lite :)
Vi slutade halv tre igår och då satt jag och mathilda kvar i skolan och plugga till 20 i fem(okej vi pluggade inte hela tiden) innan vi åkte ner till donken och åt lite mat. Jag åt bara en stor pommes då jag var sugen på det.
Sen kolla vi lite i butiker innan vi åkte till fyrishov :)

Nu är rasten på samen slut, vi hörs senare!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela