Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18/3

Publicerad 2012-03-18 20:59:50 i MatildaNakev,

Heej!

Jag hade det jättemysigt igår. Vart jättegod mat och hade jättetrevligt sällskap! Blev att jag sov över hos Elin och idag åkte jag hem runt tolv tiden. Har inte gjort någonting här hemma har bara tagit det lungt och så.

Har precis tagit ett långt bad och haft hårinpackning och gjort body scrub ;) Har börjat tänka mer på att ta hand om min hud bättre, och har även börjat göra rent ansiktet med en massa produkter både morgon och kväll. Har alltid varit så dålig på det och även varit dålig på att ta bort smink varje kväll förut men nu har jag börjat att göra det ordentligt och varje kväll. Så duktig om jag får säga det själv och det är ju roligt när man ser resultat och ser att huden blir mycket bättre :)

Nej nu är klockan nio o jag ska kolla på Big brother delfinalen, vet inte vad som hänt men jag har fastnat för det pogramet nu... haha :)

hörs imorgon!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela