Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17/3

Publicerad 2012-03-17 14:49:11 i MatildaNakev,

Hej, hade en mysig kväll med mathilda igår. Vi kollade på one tree hill och åt gurkstavar/morotsstavar dopade i dipp :)
Åkte hem vid halv tolv idag och då gjorde jag ett litet stopp hemma i storvreta innan jag åkte vidare in till stan hem till mormor och morfar. Kom hit för att kolla på innebandy match på tv:en men sen nör jag väl är här så får jag veta att dem visar warbergs match istället för storvretas -.- irriterande.
Aja jag följer direktrapporten på datan istället :) och just nu står det 2-0 till vreta :D

Egentligen spelar det ingen roll ifall de vinner eller förlorar. Storvreta är redan klara serievinnare och idag är sista matcherna innan slutspel. Så idag efter alla matcher (runt halv fem) så ska vreta välja vilka dem vill möta i kvartsfinal, storvreta får ju välja först just för att de är serievinnarna :D

Ikväll vid sex tiden ska jag på tjejmiddag hos en tjejkompis. Kommer bli jättemysig och trevligt :)
Vi blir väl fem tjejer som ska dit :)

Vi hörs senare innan jag åker :)

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela