Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Träffa kompis!

Publicerad 2012-06-29 12:25:31 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Jag kom typ precis hem från mina kusiner. Vi sov ju där inatt. Igårkväll efter fotbollen så kollade vi på film. Den hette typ The Grey och var ganska så läskig faktiskt haha. Jag såg aldrig klart filmen för jag somna såklart men det jag såg var bra ;)
 
Nu sitter jag här hemma och väntar på lunch. Blir gravad lax med färskpotatis. Sen ska jag ta bussen ner till stan och möta upp Fannie och umgås lite med henne. Längesen jag träffade henne sist så det ska bli roligt!
Efter det har jag inga planer, kommer antagligen åka till mina kusiner ikväll igen. Men vi får se.
 
Bjuder på en gamal bild på mig och fannie så länge:
 
 
Ha en bra dag så hörs vi senare. Som ni även sett så har jag börjat med sån här Dag 1, 2, 3 osv. så senare idag kommer Dag 2 upp!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela