Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Fotboll

Publicerad 2012-06-28 21:12:16 i MatildaNakev,

Hejsan!

Matilda åkte hem vid kvart i åtta och då åkte vi hem till mina kusiner. Min farmor och farfar är här ifrån Makedonien, för i lördags gifte sig min farbror och Cecilia. Farmor och farfar har bott hos oss en vecka och nu ska dem bo en vecka här hos kusinerna.

Iaf nu sitter vi alla och kollar på fotbollen, det är Italien och Tyskland som spelar. Vet inte vilka jag hejar på då jag inte är intresserad av fotboll egentligen. Men det är iaf Italien som leder än så länge.

Vi kommer sova kvar här i natt då pappa och min farbror sitter och dricker öl nu haha. Så vi hörs mer imorgon!

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela