Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

21 Juni

Publicerad 2012-06-21 22:04:07 i MathildaOhlsson,

Hej!

I veckan eller de två/tre senaste dagarna har solen kommit fram, så har inte velat suttit vid datan då utan suttit i solen... Men det kanske inte är det smartaste jag gjort så jag nu ser lite ut som en kräfta haha!

Idag iallafall så vaknade jag vid halv nio ungefär och planerad dagen lite med Matilda. Sen så åkte jag och pappa ut och övningskörde i en timme ungefär, sen vid tolv så tog jag moppen till tåget för att träffa Matilda i stan :) Vi gick runt i stan och pratade och jag köpte ett par svarta shorts. Vi satt oss sedan vid ån ett tag o pratade. Tog tjugo över tre tåget hem tror jag att det var. När jag kom hem så la jag mig i solen, inte för det behövdes kanske så nu har jag bränt mig både på framsidan och baksidan.. Bra jobbat där Mathilda..

Har även vart ute på en PW/ halv joggning i en timme ungefär med Zorro, trodde inte han skulle orka hem haha han har blivit en liten tjockis :P

Sen har jag inte gjort så mycket mer, ska hoppa in i duschen snart och sen sova hade jag tänkt mig!

HÖrs i mrn och då är det midsommar!




// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela