Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18 Juni

Publicerad 2012-06-18 19:11:12 i MathildaOhlsson,

Hej!

Idag så har jag varti med morfar och jobbat hela dagen, klippt gräs och städat i källare typ. kom hem vid fyra ungefär och då la jag mig och sov e stund. Har sen från fem pluggat i ungefär två timmar så känner att jag börjar kunna det här nu! Ska läsa igenom boken en gång till och sen läsa anteckningar, så tror jag att jag klara minst ett E som jag måste ha för att få C.
Ska nu fortsätta med pluggandet och gå in och ät middag för tror den börjar bli klar nu.



Bild från slaget!

Bild tagen av Lovisa 

// Mathilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela