Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18-års firande

Publicerad 2012-06-30 13:16:53 i MatildaNakev,

Hejsan!

Sitter nu fixad hemma hos pappa och ska snart ta mig ut till bussen för att åka hem till mamma. Ska dit för vid fem tiden ska vi vara hos en släkting som fyller 18 för att fira honom lite. Blir lite grillning och sånt! Blir nog bra.

Kommer nog inte kunna blogga så mycket idag pga det men kameran åker med så ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp ikväll när jag kommit hem eller imorgon.
Jag har ju varit hos pappa i lite mer än en vecka nu och en positiv sak med att jag åker till mamma en stund idag är att jag får träffa min lilla lillebror igen. Gud så jag saknat den busungen. Hoppas på att kunna få mysa en massa med honom idag!

Slänger upp en gammal bild på mitt lilla hjärta!

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela