Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17 Juni

Publicerad 2012-06-17 20:28:35 i MathildaOhlsson,

Hej! Nu så ska jag ta tag i det här med bloggandet, nu har jag tid iallafall eftersom det är sommarlov! ♥ Har sommarjobb men det är ändå inte samma sak som skola. Idag har jag varit hemma och tagit det lungt bara, det har inte varit så roligt väder så har inte haft lust att gå ut, men nu är det fint väder men nu är jag alldeles för trött att göra något.
Ska nu säta mig och läsa igenom min historia bok och anteckningar.. för har nämligen historiaprov på tisdag fast det är lov.. det är en lång historia så den hoppar vi över. Har annars haft ett bra lov än så länge har ju bara haft lov i mindre en vecka så. På de dagarna har jag hunnit jobba, pluggat och varit med kompisar och haft det allmänt bra bara!

 


Bild tagen av Malin 

 Bilden tog jag från FB!
// Mathilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela