Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Zumba

Publicerad 2012-01-10 16:59:33 i MatildaNakev,

Heej!!

Sitter här i träningskläder och ska snart bege mig in till stan med mathilda för att träna ett zumba pass! Ska bli skönt att få dansa lite igen! Ni som inte provat borde verkligen göra det. Det är så roligt och ger energi! Ett jättebra sätt att träna kondition på ett roligt sätt!

Idag var jag som sagt till tandläkaren, tog bort min tandställning i juli så det vara bara en kontroll som tog typ två min. Var sen kvar på stan och väntade på mathilda. Gick runt och kollade i lite butiker och ett par träningsbyxor fick följa med hem. Hade bara ett par korta så nu köpte jag ett par långa så jag kan börja springa ute nu även fast det är kallt. Sen när mathilda kom så kollade vi en sak innan vi tog bussen hem till pappa.

Här har vi bara ätit och lyssnat på musik, även kollar några saker på datan. Nej nu ska jag packa väskan och sen åka!!

Hörs!!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela