Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Bildbomb från nyår

Publicerad 2012-01-04 19:58:42 i MatildaNakev,



Jag och mathilda lägger upp förrätten



Förrätten som bestod av laxröra som man lindat in i tunnbröd- hur gott som helst och jätteenkelt!!



Vårt mysiga bord med tända ljus



Till varmrätt hade vi hasselbackspotatis, ungsstekt fläskfilé, sallad, sås och vitlöksbröd



Efterrätten blev pannacotta med hallonsås- så gott♥



Min fina ängel och jag♥



Fina Mathilda!



Vid halv tolv åt vi choklad doppade jordgubbar! Gott!



Elin, jag och mathilda!



Vi alla tyckte om jordgubbarna ;)



Skålar in det nya året!





Grannen tog ett kort på oss alla- Älskar er tjejer!♥



Tror inte nån av oss var beredd på att vi skulle bli fotade, haha bjuder på den!



Oj vad seriösa vi blev då?



En bild på fina Ingela och Elin får avsluta inlägget!

Tack för att jag fick fira nyår med er tjejer, ni är helt underbara!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela