Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

...

Publicerad 2012-01-27 21:04:19 i MatildaNakev,

Heej!

Efter skolan blev det som sagt att åka ner en stund på stan. Sen åkte jag hem vid kvart i fem och åt lite mat som pappa hade gjort iordning sen gick jag hem till ett par kompisar till familjen där pappa redan var. Dem bjöd på god fika och vi satt och prata och kollade på en massa bilder som dem tagit på sin senaste semester. Åhh jag vill oxå åka utomlands! Vill ha sol och värme och bara komma bort från detta land ett tag...

Just nu känner jag mig nere... är ledsen och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till m jag ska vara ärlig...
Allt hade blivit så bra och jag var glad och lycklig och så bara togs det ifrån mig på något sätt.. nu är det så långt borta och jag kan inte sluta tänka på det. Jag vet inte hur det kommer bli....

Orkar inte skriva mer nu...

vi hörs!

// Matilda

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-01-28 13:01:13

<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela