Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tillbaka igen

Publicerad 2012-01-15 18:21:18 i MatildaNakev,

Heej!

Jag vet att det var jättelängesen jag bloggade, var väl i tisdags va? Inte bre inte bra.
I onsdags började skolan som vanligt, efter skolan i onsdags blev det en fika med Bella, Mathilda och Malin. Vi hade lite att prata om :)
Onsdagen var en speciell dag för mig. Det hände både bra saker och lite mindre bra saker. Vill dock inte skriva något om det. Förutom att den bra saken gör mig glad och ger mig en härlig känsla.Sov även hos mathilda på onsdagen, mormor skjutsade dit mig på kvällen.

Torsdagen fick jag åka hem från skolan för jag mådde så dåligt, var även hemma på fredagen så det finns inte så mycket att skriva om dem dagarna. Igår var jag hemma. Och idag har jag inte heller gjort så mycket. Just nu sitter jag och följer storvreta matchen via datan, dem är uppe i Umeå och möter dalen och just nu leder storvreta med 6-3 så det är bra!

Nej nu ska jag skriva Dag 8 som jag skulle ha gjort redan förra söndagen men som inte blivit av... Så nu kommer jag igång med "Dag" sakerna igen.

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela