Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Resumé på 2011

Publicerad 2012-01-01 20:00:56 i MatildaNakev,

Ja jag vet inte hur jag ska böraj. 2011 var ett väldigt blandat år, mycket som hände. Nu märker jag att när jag tänker tillbaka på 2011 får jag en väldigt konstig känsla i kroppen och jag gillar den inte. Nej 2011 var inget bra år helt enkelt. Eller det fanns väldigt bra saker som hände också men mer dåliga tyvärr.

Själva livet i skolan i våras var väldigt bra, jag och mathilda hade så roligt åt vissa saker och ja mer än så säger jag inte för det är mellan henne och mig. Privat liter var också ganska bra till och från, Jag träffade han jag trodde var min livs kärlek och blev tillsammans med honom. Det visade sig att han inte alls var den jag trodde han var men ändå så ville jag inte lämna honom. Det var en väldigt jobbig period och i augusti gickvi skilda vägarl. Även om jag vet att det var det väldigt jobbigt. Sen så har första terminen i gymnasiet varit jobbig. Det var jätteroligt att komma till gymnasiet och lära känna en massa nya människor så själva skolan har ite varit jobbig. Eller ibland har det varit lite mycket skolarbete men så är det och det får man ta. Det har varit mer hemmasaker som varit hemma men vill inte säga något mer om det då det är väldigt privat.

En annan sak som varit bra i år är att jag kommit några vänner ännu närmare. Och det är jag väldigt glad för och tänker se till att det fortsätter så.

Det kanske låter som att det varit mer positiva saker men dem negativa har vari väldigt väldigt jobbiga. Och det värsta som finns är att må psykiskt jobbigt och det har jag tyvärr gjort större delar av året...

Nej nu ska jag bara blicka framåt och se till att detta liv blir bättre!

Hur var erat 2011??

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela