Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Mitt nyår

Publicerad 2012-01-01 22:31:33 i MatildaNakev,

Mitt nyår igår var toppen! Det var verkligen hur mysigt och bra som helst!
Började med att jag och mathilda var hos pappa ganska tidigt, fixade det som behövdes förberedas till maten och sen fixade vi oss. Ingela kom väl strax efter fem och vi fixade varmrätten och när den stod i ugnen åt vi förrätten. Sen åt vi middag och sen var vi tvungna att vänta med efterrätten ett tag för vi var så mätta haha. Men allt var väldigt gott.

Vi höjde musiken efter maten, dansade lite och tog lite kort och bara umgicks och hade det väldigt trevligt. Godis och chips togs också fram. Vid tio kom elin, vi spelade då ett spel och sen lite innan halv tolv åt vi chokladdoppade jordgubbar, så gott!!

Vid tolv slaget skålade vi och önskade varann gott nytt år och gick såklart ut och kolla på fyverkerierna. Tycker det är så fint med fyverkerier! Sen gick vi in, lysnade på musik, pratade, skrattade och körde musik quiz. Det var jag och mathilda mot ingela men hon vann ändå. Den tjejen är grym på musik. Elin var den som satte på och valde låtar.

Jag och mathilda somnade vid tre och ingela var vaken med elin som skulle vänta på bussen. Sorry för att vi la oss men vi var helt slut!
Kvällen var iaf underbar och jag hade inte kunnat få ett bättre slut på 2011 eller början 2012. Älskar er tjejer♥

Här kommer lite bilder från kvällen.

Det går inte att ladda upp bilder för tillfället, så typiskt. Aja jag får försöka senare ikväll annars får ni dem imorgon.

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela