Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Dag 8

Publicerad 2012-01-15 18:26:53 i MatildaNakev,

Dag 8: största rädslan

Min största rädsla är att bli ensam. Jag är en person som trivs bäst med människor runt om mig. Inte att det behöver vara jättemånga runt om mig hela tiden men iaf en person. Jag är hellre "ensam" med någon än "ensam" utan någon om ni fattar? Alltså jag sitter hellre och gör ingenting med nån än själv. Ja så att bli lämnad ensam av vänner och familj är min största rädsla, det är något jag verkligen inte vill och något jag kommer göra allt för så det inte händer. Jag älskar mina nära och kära och jag vill ha kvar dem för alltid!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela