Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

9/1

Publicerad 2012-01-09 21:19:23 i MatildaNakev,

Heej!!


Sitter nu nyduschad nere i köket. Idag var jag och mathilda ner på stan, som sagt så mötte vi upp Malin och gick till bibblan och pluggade lite. Sen till donken där vi tog varsin cheesburgare. Sen kollade vi lite i olika butiker. Är fortfarande på jakt efter ett par svarta jeans. Får leta vidare o hoppas på att jag hittar några som passar bra. Ska nog kolla en snabbis imorgon oxå.

Sen åkte jag och mathilda till friskis och svettis och tränade först en stund på gymmet och sen så blev det ett spinning pass. Åhh herregud trodde verkligen att jag skulle dö, så sjukt jobbigt. Har inte tränat spinnig på hur länge som helst. Måste ta tag i det igen känner jag.

Nu ska jag snart upp och lägg mig i sängen och kolla på ett avsnitt av One tree Hill och sen sova. Imorgon ska jag plugga och sen roa mig hos tandläkaren. Det som väger upp dagen är att jag får träffa mathilda på eftermiddagen och på kvällen ska vi träna och sen sover hon hos mig. Det blir toppen!

Nej nu ska jag som sagt upp och kolla One tree hill vi hörs imorgon!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela