Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

7/1

Publicerad 2012-01-07 10:25:26 i MatildaNakev,

God morgon!!

Har varit vaken sen kvart i nio men gick upp för inte alls längesen! Låg kvar i sängen ett tag och kollade på One tree hill innan jag kände mig redo att gå upp haha!

I förrigår sov jag hos fannie och var där till halv ett igår. När jag kom hem så kollade jag på One tree hill(ovanligt? nej). Vid fyra började vi med maten och vi åt först en jättegod efterrätt, kommer inte ihåg vad den hette nu och till varmrätt blev det fläskfilé med potatisgratäng och sås. Juste vid fem hade storvreta match i jönköping som jag följde medans vi åt, haha jag sprang och kollade till datan ibland :P

Efter middagen så kom mamma, peter och vincent på besök. Vi fikade lite och bara prata. Mysigt att få busa och mysa lite med mitt lilla hjärta. Saknar honom varje dag då jag inte är med honom.

Storvreta vann iaf matchen så det var skönt, imorgon har dem match här i fyroshov som jag och mathilda såklart ska på. Idag ska mormor även skjutsa mig till mathilda, sover där ikväll. Har fixat lite filmer jag tar med så vi kan ha film kväll, ska även köpa med mig något gott på vägen. Blir nog en mysig bästiskväll! Älskar sånna kvällar!

Nej nu ska jag snart börja skriva på dag 7 och så tidsinställer jag det till lite senare!!



Storasyster njuter av att få krama på sin lilla groda! Haha inte så fin bild på mig men men...grodan är alltid söt!



Riktig liten busunge!♥

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela