Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

31/1

Publicerad 2012-01-31 20:00:51 i MathildaOhlsson,

Hej,

Skolan slutade 13.35 och då tog jag och Matilda bussen och mötte upp min pappa. Vi åkte då till net on net och skaffade mig en plattång :D Känner mig som en människa igen fast jag bara har varit utan en plattång från i fredags haha. Plattar inte alltid håret men när man inte har en plattång så känner man sig inte som sig själv haha :P Efter det så skulle vi ha träffat Elise och tagit en fika med henne men det blev inställt. Så det blir väl någon annan dag.
Vi kom hem till Matilda vid fyra ungefär, vi skulle börja med maten då men det fanns ingen sås så vi fick gå och köpa lite sås först. Vi åt vid fem ungefär och sen så har vi suttit vid köksbordet och pratat tills nu. Vi ska nu kolla på Top model Sverige ;) Sen blir det väl att duscha och sen sova.



Inte världens bästa bilden men där är min nya bebis ;)



// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela