Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

28/1

Publicerad 2012-01-28 11:15:59 i MatildaNakev,

Hej!

Har precis sminkat klart mig! Och ska snart även klä på mig lite kläder innan pappa kommer hem. Sen halv ett ska vi vara i ishallen i gränby för att kolla på min kusin som ska ha konståkningsuppvisning! Mysigt och hon är så duktig! Ska bli roligt att se henne åka igen, var så längesen jag såg henne sist, och då var hon jätteduktig så gissar på att hon är ännu duktigare nu :D

Sen vet jag inte vad jag ska göra senare idag, det återstår och se. Pappa är ju hemma från Norge så det birväl att spendera tid med honom. Nu ska jag sätta lite fart så jag är klar när pappa kommer!

Hörs senare!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela