Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

26/1

Publicerad 2012-01-26 10:59:05 i MatildaNakev,

HEJ!!

Det var några dagar sen jag bloggade men nu är jag tilbaks för att stanna! Det har hänt mycket de senaste dagarna så har inte känt för att blogga helt enkelt.

Nu sitter jag i datasalen i skolan med mathilda bredvid mig, vi håller på med våra uppsatser till naturen men har tagit en liten bensträckare. Igår när vi skulle ha engelska så kom aldrig våran lärare och ingen visste var hon tagit vägen då hon inte svara när skolan ringde, och jag o mathilda har letat efter henne i skolan nu på morgonen men inte sett henne så förhoppningsvis så har vi ingen engleska idag! Och engelskan är sista lektionen så det skulle innebära att vi slutar tidigare! Sklle vara skönt! Jag och mathilda tar en shoppingsväng på stan innan träningen isåfall, eller ja vi går på stan även om vi har engelska men vi kan gå längre om vi inte har ;)

Sen efter vi varit på stan så ska vi träna, dax att sätta igång med träingen på riktigt igen... vi har varit lite lata i nån vecka haha!
Har inte så mycket mer att skriva nu, vi hörs ikväll!



 





två bilder från alldeles nyss!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela