Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

2/1-2012

Publicerad 2012-01-02 19:16:52 i MathildaOhlsson,

Hej, har inte bloggat på väldigt länge för vårat internet hos både mamma och pappa har varit otroligt långsamt så man hade tur om man fick fram startsidan. Men nu är jag hemma hos mamma och internet varkar vilja fungera ;) Idag har jag bara varit hemma och kollat på DH och tagit det lugnt. Har ätit kyckling och ris till middag för en timme sen typ. Har även precis gjort en kladdkaka som jag inte ska äta av ;) ska försöka att bara äta godis och sånt på helger får se hur det går ;) Det är väl det jag har att säga haha :P Juste ska lägga upp bilder i varje inlägg från och med nu men eftersom jag bara har varit hemma idag så finns det inga bilder haha ;)
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela