Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17/1

Publicerad 2012-01-17 14:00:06 i MathildaOhlsson,

Hej, skulle ha bloggat igår men orkade inte hämta datan och orkade inte heller blogga från mobilen :P
Iallafall igår så var det skola, VI hade pyskologi, idrott och matte. På Idrotten så hade vi styrka och kondition,Men det räcker ju inte för mig och Matilda så vi drar till Friskis efter skolan och gymar också... Smarta eller inte, det känns idag iallafall ;) -.- Kom hem vid halv sex igår och då åt jag middag och sen så tog jag det bara lungt och kollade på tv och så.

Idag så har vi haft Sam, Matte och Spanska, vi slutade för 25 min sen. Nu sitter jag i biblioteket och gör lite Engelska som är tills i mrn, eller man ska kolla vad man kan och inte kan i ett grammatikhäfte. När jag är klar här så ska jag och Matilda åka ner på stan och köpa en mjölk och sen hem till henne och äta plättar :)





// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela