Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17 år

Publicerad 2012-01-04 20:28:14 i MatildaNakev,

Idag fyller en av mina bästa vänner år!! Min fina Ingela bli 17!! GRATTIS TILL DIG ÄLSKADE VÄN!!
Hoppas du fått en underbar dag för det är du mins sagt värd!! Och att du fått presenter du är nöjd över!!Hoppas även att jag får träffade dig snart och fira dig!!

Du är hur bra som hels, glöm aldrig det och jag älskar dej så mycket!!

GRATTIS IGEN!!



Pussar och kramar till dig från mig!

//Matilda

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2012-01-05 00:14:20

Du är så underbar hjärtat mitt! TACKTACKTACK tusen tack! :* <333 Middag kommer nog! :P

Jag älskar dig med!<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela