Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

11/1-2012

Publicerad 2012-01-11 16:57:09 i MathildaOhlsson,

Hej :)

I dag så började som sagt skolan, Det var väl som vilken vanlig dag som helst . Man var lite trött bara :P Vi fick sluta halv två istället för tre för våran Svensklärare var inte i skolan så det var skönt :) Efter skolan så gick Jag, Matilda, Malin och Bella ner på stan och fikade :) Kom hem till mamma vid tjugo i Fyra. När jag kom hem så kollade jag på ett avsnitt av One Tree Hill. Om en stund ska vi äta sen så blir det att åka och hålla i Pingisträningen. Efter det så ska jag åka till pappa. Måste även plugga ikväll eftersom jag har Historia prov på Fredag.



Haha inte den finaste bilden men orkade inte ta en till :P


// Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela