Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

har tråkigt

Publicerad 2012-02-07 16:27:43 i MatildaNakev,

- tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? - sara
har du några piercingar? vars? - nej
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nej, sover helst med någon
väljer du filmkväll framför utekväll? - beror på
vad tycker du om med dig själv? - haha jadu. jag är väl en snäll tjej som vill alla väl
din sämsta egenskap? - lättirriterad
är du dag eller nattmänniska? - det går i perioder
vad har du på dig just nu? - jeans, t.shirt och underkläder såklart
är du nöjd med ditt utseende? - vissa dagar ja, andra inte

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - nej
har du varit kär på riktigt någon gång? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej
hur många har du varit riktigt kär i? - 2
vad för sorts killar faller du för? - oj det har visat sig vara så olika, haha jag trodde jag hade en "sort" men är inte säker på det nu
när hade du sex senast? -
har du kysst en kompis någon gång? - nej, bara puss
hur många har du varit tillsammans med? - några, men bara ett har varit riktigt seriöst

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - mathilda
vem skulle du vilja träffa just nu? - Ingela
vem saknar du mest just nu? - min pappa
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - alla vänner som bor nere i Makedonien
vem krama du senast? - bella
vem står dig närmast? - mathilda, ingela och fannie
vem vill du träffa oftare? - finns en del
vem är mest partyprisse? - haha oj är inte riktigt säker
vem ringer du när du är ledsen? - mathilda, ingela eller fannie

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? - oj det är många orkar inte skriva alla
vilka namn finns i smsinkorgen? - många men några är iaf, mathilda, ingela, fannie, andreas, mormor, henke, anton
vem ringde dig senast? - mormor
vem smsar du oftast med? - mathilda
vad stod det i senaste smset du skickade? - "okej"
vad har du för bakgrundsbild? - en bild på en massa träd :P
vad står det på anteckningar? - inget
vem ringde du senast? - mamma
vad har du för mobil? - htc wildfire S
spelar du wordfeud? - inte nu längre

- farligheter
snusar du? - nej
har du snott något från en affär någon gång? - nej
brukar du röka? - nej
har du tagit droger? - nej
känner du folk som tar droger? - nej, inte vad jag vet
har du blivit jagad av polisen? - nej
har du druckit så mycket att du spytt? - nej
dricker du alkohol varje helg? - nej
skulle du kunna testa droger? - nejtack!
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - nej
har du varit i slagsmål någon gång? - nej

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? - stängd
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej
tror du två ex kan vara vänner? - ja, eller, beror på hur det tog slut
skulle du vilja vara berömd? - nja, tror inte det
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - ja
skulle du ha sex med den perspnen du senast fick sms av? - nej, haha det var min lillebror som messa mig sist så nejtack
brukar du tänka innan du talar? - haha jag är väldigt duktig på att tala innan, men ibland händer det att jag tänker innan jag pratar
känner du någon som är oskuld? - ja
skulle du vilja tatuera dig? vart och vad? - ja. Vill ha ett hjärta på foten och tre svalor som representerar mina bröder. Och när jag får barn vill jag ha deras namn också.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - nej, skulle nog inte påstå att jag kan berätta allt.
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - ja
tror du andra tycker illa om dig? - finns säkert några. haha men det skiter jag i.

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela