Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Stora killen!

Publicerad 2012-02-07 12:05:20 i MatildaNakev,

Idag fyller ingen mindre än min fina lillebror år!! Han blir två år idag, vart tog tiden vägen? Kommer ihåg när vi var upp på sjukhuset för första gången och fick se honom han var så liten så liten! Och idag var det exakt två år sen jag träffade han för första gången.

Vincent du ska veta att storasyster alltid finns här för dig! Jag älskar dig obeskrivligt mycket! Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara utan dig mitt lilla troll!


Så grattis på 2-årsdagen min prins!



Bild från imorse!





// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela