Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Naturprov

Publicerad 2012-02-08 21:45:38 i MathildaOhlsson,

Godkväll,
Har inte bloggat sen i Lördags men har haft fullt upp. I söndags så var det Pingis hela dagen också. På kvällen åkte jag till pappa och Matilda sov hos mig :) I måndags så var det skola som vanligt, på lunchen så åkte jag och Matilda ner på stan och åt på donken och kollade runt lite. Sen efter skolan så åkte vi hem till Matilda i Storvreta och var barnvakt till Vincent där. SOv där sen. Igår så var det ockå en helt vanlig dag i skolan och sen efter skolan så åkte jag hem till Matilda sov där också. Älskar Matilda sjukt mycket, fast vi är med varandra hela tiden så tröttnar man inte på varandra eller jag tröttnar inte på henne iallafall ♥
Idag så var det också skola som vanligt haha. Slutade 15.00 så jag och Lovisa tåg 15.19 tåget hem, var hemma vid kvart tio i fyra. Sen så pluggade jag lite och pratade med mina syskon och min mamma :). vid tjuo i sex så fick jag skjuts till idrottsalen i Skyttorp eftersom jag håller i pingis träning där varje Onsdag. Barnen var extremt jobbiga idag men får väl tillbaka från jag själv treänade och var extremt flamsig och jobbig på träningarna haha :P
Kom hem vid tjugo över sju och har väl suttoit med natur boken i ansiktet från dess, fattar inte så mycket haha men orkar inte plugga mer :P ska gå och lägga mig om en liten stund, skulle egentligen ha duschat men eftrseom det är sovmorgon i mrn så kan jag gör det i mrn istället ;) Nu ska jag väl avrunda här så ni inte behöver sitta här i flera timmar för att bara läsa ett inlägg haha ;)


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela